Základná škola  076 52   Veľký Horeš, Úzka  221/7    

 S p r á v a

o výsledkoch a podmienkach výchovno-vzdelávacej činnosti 

Základnej školy s vyučovacím jazykom slovenským vo Veľkom Horeši

 za školský rok 2006/2007.

 Predkladá:

  PaedDr  Zoltán Pál                     

  riaditeľ školy                         

Východiská a podklady:

Správa je vypracovaná v zmysle:

1.      Vyhlášky Ministerstva školstva SR č. 9/2006 Z. z. zo 16. 12.2005  o štruktúre a obsahu správ o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach škôl a školských zariadení.

2.      Metodické usmernenie  MŠ SR č. 10/2006-R k vyhláške  MŠ SR č. 9/2006 Z. z.

3.      Koncepcia školy na roky  2004 – 2008

4.      Plán práce školy na školský rok 2005/06 - 2006/2007.

5.      Informácie o činnosti Rady školy pri  ZŠ s vyuč. jazykom slov.,  Úzka 221/7

 

1. ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE  O ŠKOLE A JEJ SMEROVANÍ

Vízia školy

Výchovno-vyučovací proces  školy je determinovaný faktormi vyplývajúcimi z jej geograficko-etnickej polohy. Školu navštevujú hlavne žiaci s materinským jazykom maďarským,  pričom  vyučovací jazyk slovenský  je pre nich  cudzím jazykom, v ktorom na začiatku prvého ročníka nie sú schopní komunikovať.

Žiaľ, s takouto alternatívou učebné plány ani učebné osnovy nerátajú. Museli sme preto postupne  vypracovať  koncepciu školy reagujúcu na potreby žiakov, rodičov ale i spoločnosti, aby každé dieťa malo šancu a podmienky pre zmysluplnú tvorivú činnosť, aktívne učenie sa aj v štátnom jazyku. Ide nám o lepšiu budúcnosť našich žiakov, a preto sa nezastavíme v hľadaní prostriedkov, ktoré majú umožniť kvalitný výchovno-vzdelávací proces zameraný na prípravu žiakov, na ich bezproblémový prechod na II. stupeň do plnoorganizovaných škôl. Vzhľadom na dispozície žiakov a záujem rodičov venovať sa príprave talentovaných žiakov na štúdium na 8- ročnom gymnáziu.

Zvyšovať úroveň informačnej gramotnosti žiakov a zamestnancov školy, integrovať IKT do každodennej práce učiteľov a žiakov.

            Vytvoriť školu, ktorá popri rodinnom prostredí ponúkne svojim žiakom všetky príležitosti (porovnateľné s plnoorganizovanými školami) na vzdelávanie a osobnostný rast s dôrazom na ich individuálne schopnosti a nadanie.

a)    Základné identifikačné údaje o škole: (§ 2ods. 1 písm. a)

 Kontaktné údaje školy

 

 

Adresa školy

076 52 Veľký Horeš, Úzka ulica 221/7, 

 

Telefónne číslo

056/6397224                              

 

Internetová adresa

www.zssvhores.edu.sk

 

Elektronická adresa

e-mailová adresa:  zolopal@gmail.com

 

 

Obec  Veľký Horeš,  Družstevná ulica 333

 

Riaditeľ školy

PaedDr  Zoltán Pál

056 63 97 404

0904 868 882

 

Predseda rady školy

Milada Váradyová

056 63 97 253

 

 

 

 

 

 

         

 7.1) Údaje o rade školy:

Rada školy pri Základnej škole s vyučovacím jazykom slovenským  bola ustanovená v zmysle § 24 zákona  č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov po voľbách dňa  18.júna 2004. Funkčné obdobie začalo v mesiaci september 2004  na obdobie 4 rokov.

 Členovia rady školy:

 P.č.

Meno a priezvisko

Funkcia

Zvolený /delegovaný/ za 

1.

Alica Tóthová

podpredseda

Za pedagogických zamestnancov

2.

Milada Váradyová

predseda

Delegovaná z členov obecného zastupiteľstva

3.

Magdaléna Dzvončekvá

tajomník

zástupca rodičov

4.

Jarmila Furiková

 

zástupca rodičov

5.

Katarína Bujákiová

 

zástupca nepedagogických zamestnancov

 Stručná informácia o činnosti rady školy za školský rok 2006/2007:

Rada školy pri Základnej škole realizovala v školskom roku 2006/07 štyri  riadne zasadnutia  a jedno mimoriadne zasadnutie pri príležitosti realizácie rodičovského plesu.

Na zasadnutiach sa prerokovali  informácie  o organizácii školy a školského roka, o pedagogicko-organizačnom a materiálnom zabezpečení výchovno-vzdelávacieho procesu, boli  predkladané správy o výchovno-vzdelávacích výsledkoch školy, o mimoškolských aktivitách žiakov.

Všetky  aktivity uvedené v  bode /7 i / boli  organizované v súčinnosti s radou školy na princípoch vzájomného rešpektovania sa a pomoci v prospech žiakov. 

Členovia rady školy a na ich podnet aj samotní rodičia sa aktívne zapájali do prípravy a realizácie projektov mimoškolských aktivít.

 

Z tých najúspešnejších.:

 

Cvičenie v prírode so športovo-turistickým zameraním, s využitím didaktických hier  v pláne ktorých sa realizovali tematické celky  Ochrany človeka a prírody.

Posedenie pri jedličke ( december 2006)

Fašiangová veselica s karnevalom (február 2007)  

Rodičovský ples  sponzorované aj zriaďovateľom školy na podnet p. starostu Ľ. Tarra.

Zber papiera, handier a železa. Zo zisku boli nakúpené zošity, výkresy pre potreby žiakov školy.

Školský výlet na „Spišský  hrad a jeho okolia“   s vlastivednou tematikou  hradené z prostriedkov rodičovského združenia.

 7.2 a) Údaje o predmetových komisiách a metodických združeniach - poradných orgánoch

           riaditeľa školy:

Vzhľadom na typ školy  a malý počet pedagogických zamestnancov boli učitelia členmi predmetových komisií a  metodických združení  na plnoorganizovanej ZŠ v Kráľovskom Chlmci, kde naši žiaci po ukončení 4.roč.pokračujú v ďalšom štúdiu.

 b) Údaje o žiakoch školy za školský rok 2006/2007 (§ 2 ods. 1 písm. b)

 Základná škola

Ročník

Stav k 15. 9. 2006

Stav k 31. 8. 2007

Počet

tried

Počet žiakov

Z toho Integrovaných

Počet odd.

ŠKD

Počet žiakov

 v ŠKD

Počet

tried

Počet žiakov

Z toho Integrovaných

Počet odd.

ŠKD

Počet žiakov

 v ŠKD

1.

1

12

 1

1

5

1

12

1

10

2.

5

 

8

4

 

4

3

1

8

2

5

1

9

2

8

4.

5

1

5

5

1

2

Spolu

2

30

 

1

23

 

30

 

1

24

  

 

c1) Údaje o počte žiakov zapísaných do 1. ročníka ZŠ (§ 2 ods. 1 písm2. c))

 

POČET  ŽIAKOV

Z CELKOVÉHO POČTU ZAPÍSANÝCH

POČET  TRIED

SPOLU

počet / %

DIEVČATÁ

počet / %

ODKLADY

počet / %

NEZAŠKOLENÍ V MŠ

počet / %

SAMOSTATNÉ ( SPOJENÉ )

4

1

0

0

1

100

25

0

0

 

  

c2) Údaje o prijatých žiakoch na štúdium na stredné školy

c. 2.2.  žiaci 4. ročníka

 Počet žiakov 4. roč.

 

     Prehľad o počte žiakov 4. ročníka prijatých na 8 - ročné gymnáziá a iné školy

5

Prihlásení

Úspešní

Prijatí

 

1

1

1

 

 

Po absolvovaní 4. ročníka odchádzajú žiaci do 5. ročníka na Základnú školu s vyuč. jazykom slovenským v Kráľovskom Chlmci a od roku l995 i na osemročné Gymnázium v Kráľovskom Chlmci.

Od roku 1995 bolo na štúdium na osemročnom gymnáziu v Kráľovskom Chlmci prijatých 20 našich absolventov.

 Zároveň je nutné poznamenať, že škola je v oblasti zmiešaného etnika a väčšina žiakov má materinský jazyk maďarský, čo zvyšuje náročnosť osvojovania si písomnej i ústnej podoby slovenského jazyka.

O kvalite prípravy našich žiakov ale nech svedčí  počet vyše 20.  úspešne študujúcich  na  osemročnom gymnáziu v Kráľ. Chlmci.    

 d)/ 

e) Údaje o výsledkoch hodnotenia a klasifikácie žiakov podľa poskytovaného stupňa vzdelania.(§ 2 ods. 1 písm. e) 

 e.1.)   I. stupeň základnej školy

 Hodnotenie žiakov 1. ročníka

 Počet žiakov

1. ročníka

Počet žiakov,

ktorí dosiahli

- veľmi dobré výsledky -

Počet žiakov,

ktorí dosiahli

- dobré výsledky -

Počet žiakov,

ktorí dosiahli

- slabé výsledky -

12

 10

2

0

 U jedného žiaka sme požiadali o pedagogicko-psychologické  i špeciálno-pedagogické vyšetrenie z dôvodu podozrenia na dislexiu, ktorá sa nám aj potvrdila. Zároveň  je potrebné uviesť, že školský rok absolvoval s veľkým počtom vymeškaných hodín zo zdravotných dôvodov .  

Hodnotenie žiakov  2. – 4. ročníka podľa variantu A

Ročník

SjaL

M

Prvouka

Vlastiveda

Prírodoveda

Ø triedy

2.

1

1

1

 -

1

3.

2,33

2,22

 -

1,88

1,77

2,05

4.

2,4

2,2

 -

2

1,6

2,05

Ø  jedn. predmet

1,91

1,8

1

1,94

1,68

2,05

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 f) V školskom roku 2006/2007 prebiehalo vyučovanie podľa Učebných plánov, ktoré schválilo Ministerstvo školstva Slovenskej republiky dňa 14. mája 2003 císlo 520/2003-41 s platnostou od 1. septembra 2003 a  podľa Pedagogicko-organizačných pokynov pre školy, školské zariadenia, orgány štátnej správy v školstve a orgány územnej samosprávy na školský rok 2006/07.     V ročníkoch 1.-4. sa vyučovalo podľa variantu č.1 /základný/

 g) Údaje o fyzickom počte zamestnancov a  plnení kvalifikačného predpokladu pedagogických zamestnancov školy ku dňu koncoročnej kvalifikácie (§ 2 ods. 1 písm. g)

Základná škola

Počet

Celkový počet  zamestnancov  ZŠ

6

Z toho PZ*

3

- kvalifikovaní

2

- nekvalifikovaní

1

Z toho NZ**

3

Z počtu NZ

- upratovačky

1

- ostatní

2

 Vysvetlivky: PZ* – pedagogickí zamestnanci,  NZ** – nepedagogickí zamestnanci

Textové pole:         Celkový počet zamestnancov
            Počet pedagogických pracovníkov
             Počet kvalifikovaných učiteľov 
               Počet nekvalifikovaných učiteľov
             NZ
            Upratovačky
            Ostatní

 

 

 

 

 


 

 

                                                

 

 g 1) Zoznam učiteľov a ich úväzok ,  aprobácia,  ukončené vzdelanie

P.č.

Meno

aprobácia,  ukončené vzdelanie

Vyučovaný predmet

Úväzok

Triedny učiteľ

Funkcia, pracovné zaradenie

1.

PaedDr. Zoltán Pál

I.stup.ZŠ,  Základy techniky

VŠ/UPJŠ- Prešov

M, Sj,Pa,Hv,,Inf.,

100%

3.-4.roč.

riaditeľ školy

2.

Alica Tóthová

SPgŠ – Levoča  + prax

Vyhláška MŠ SR 41/1996 Z.z. §

M, Sj,Pu,Hv,Tv,

100%

1.-2.roč.

učiteľka

3.

Alica Tóthová Hajduová

Vl,Tv,+ŠK

100%

Školský klub

vychovávateľka

 

         Nepedagogickí zamestnanci

 

4.

Katarína  Bujákiová

50%

 

upratovačka

5.

Hámová

15%

 

kuchárka

6.

Ladislav  Móricz

15%

 

údržbár

 

 Vysvetlivky: M- matematika, Sj- Slovenský Jazyk, Pa- Prírodoveda, Pu- Pvouka, Vl- Vlastiveda, Hv- Hudobná v., Tv- Telesná v., Pv- Pracovné v.,  ŠK – Školský klub, Inf.- Informatika,

 

g 2) Odbornosť vyučovania podľa jednotlivých

 Neodborne vyučované predmety  - vychovávateľka,  ktorá dopĺňa svoj úväzok    vyučovaním predmetov  Vlastiveda  4.ročník, Telesná výchova  v  3.-4.roč.,

h)  Údaje o ďalšom vzdelávaní pedagogických zamestnancov školy ( §2 ods.1 písm. h)

Forma vzdelávania

Počet vzdelávaných

Priebeh vzdelávania/počet

ukončilo

pokračuje

začalo

Využitie IKT v práci učiteľa – osvedčenie

2

2

 

 

Etická výchova na 1.st. ZŠ – 80 hodín 

2

 2

 

 

Funkčné školenie vedúcich pracovníkov

1

 1

 

 

 FIT učiteľa (ďalšie vzdelávanie v IKT)

 2

 2

 

 

 i) Údaje o aktivitách a prezentácii školy na verejnosti ( § 2 ods. 1 písm. i)

 Údaje o aktivitách  organizovaných školou

Deň otvorených dverí  8.februára  2007 a v júni 2007  za  účasti  detí z MŠ

Stretnutie s dôchodcami, príprava  kultúrneho  programu

Mikulášske  oslavy, organizované pre všetkých žiakov obce a deti z MŠ

Rodičovský ples za účasti zriaďovateľa zo zisku Združenie rodičov realizovalo   vlastivednú exkurziu – spoločná aktivita s rodičmi

Slávnostný zápis detí do 1.roč ZŠ, s kultúrnym programom, za účasti rodičov,

Beseda  s príslušníkom  Požiarnej ochrany  z Čiernej Nad Tisou,   pod názvom Plameň ...

Zber papiera, železa  – za získané peniaze nákup školských pomôcok

Návšteva  Štátneho divadla Košice – Maťko a Kubko

Výstavka žiackych prác (výkresy, ručných prác) a písaniek.   

Beseda so žiakmi na témy: - Droga nepriateľ človeka

Exkurzia – tradičné remeslá  -  Regionálny dom v Malom Kamenci

Výstavka kníh spojená s predajom v spolupráci s Maticou slovenskou a s vydavateľstvom   EKO Konzult Bratislava

Posedenie pri jedličke ( december 2006)

Fašiangová veselica s karnevalom  pre žiakov (február 2007)  

 

  

Údaje o aktivitách, do ktorých  sa škola zapojila

 Rozprávkové vretienko - súťaž v prednese v slovenskom jazyku školské kolo

Výtvarné súťaže    - Bibiana ,     Vesmír očami detí 

Prečo mám rád slovenčinu, prečo mám rád Slovensko.

 Pytagoriáda  -  školské a obvodové kolo

Hviezdoslavov Kubín -  školské kolo

 

i 1) Dosiahnuté výsledky v predmetových olympiádach a súťažiach

 Vzhľadom na výsledky, ktoré žiaci dosiahli na školskom kole, porota nedoporučila  postup do okresných kôl. Zároveň sme v nižších ročníkoch objavili nové talenty, ktoré by v budúcnosti pri pravidelnej práci mohli úspešne reprezentovať školu  tak ako v minulosti.

 j) Údaje o projektoch, do ktorých je škola zapojená ( § 2 ods. 1 písm. j)

 Názov projektu

Termín začatie realizácie projektu

Termín ukončenia realizácie projektu

Výsledky

Digitálni Štúrovci

Máj 2006

December 2006

ukončené

Nechcem byť sám

Komunitná nadácia Bratislava

Február 2006

Marec 2006

úspešne

ukončené

 

Všetky projekty boli zamerané na posilnenie vzťahu rodičov a detí. Digitálni štúrovci dali základy počítačovej gramotnosti mnohým obyvateľom obce. Od realizácie tohto projektu využívajú rodičia a ostatní obyvatelia odborné poradenstvo a prístup na internet v popoludňajších hodinách.

Veľkým prínosom bol projekt Nechcem byť sám, ktorý upevnil vzťahy medzi rodičmi a deťmi – motivoval  rodičov k spoločným aktivitám.

 

 k) Údaje o výsledkoch inšpekčnej činnosti vykonanej Štátnou školskou inšpekciou v škole (§ 2 ods. 1 písm. k) Štátna školská inšpekcii vykonala  kontrolu pred rokom 2000, preto jej  výsledky neuvádzame.

 

 l) Údaje o priestorových a materiálnych podmienkach školy (§ 2 ods. 1 písm. l)                {Uvádzajú sa z pohľadu vlastného hodnotenia v súvislosti s plnením učebných plánov a učebných osnov.} Možnosť využitia podkladov, ktoré jednotlivé školy vypracovali v súvislosti s prípravou správy o vybavení škôl UP, vybavení učební, telocviční atď. pre školskú komisiu

 

Základná škola s vyučovacím jazykom slovenským vo Veľkom Horeši je málotriedna škola.

Budova školy bola postavená  v rokoch 1935-37  a poskytuje i v súčasnosti  kvalitné, priestranné, vzdušné a svetlé priestory, vhodné ako učebne pre  žiakov. Škola je splynofikovaná.

 

Výchovno-vyučovací proces je sústredený do dvoch kmeňových tried, gymnastickej telocvične  a jedálenského kúta.

Súčasťou školy je školský klub detí, ktorý nemá samostatnú miestnosť, činnosť prebieha v jednej z učební.

 

Internou súčasťou jednej z učební je i oddelenie  informačno-komunikačných technológií /IKT/, ktorý zároveň slúži aj ako odborná učebňa na výučbu  prvouky, prírodovedy a vlastivedy.

 

Na športovú a pracovnú  činnosť slúžilo staršie viacúčelové ihrisko, školský dvor, záhrada a v prípade nepriaznivého počasia priestory gymnastickej telocvične s veľkosťou  50m2, zriadenej svojpomocne.

 

  Budova školy má nasledovné členenie:

Budova

Počet podlaží

Podlahová plocha v m2

Účel

A

2

280m2

triedy, vestibul

šatňa, schodište

B

1

 121m2

telocvičňa, jedáleň

WC, umyvárka, sklad

 

1

120m2

kotolňa

 

 

m) Údaje o finančnom a hmotnom zabezpečení výchovno-vzdelávacej činnosti školy (§ 2 ods. 1 písm. m).

  Prehľad o čerpaní finančných prostriedkov v školskom  roku 2006/2007

Položka/

Podpoložka

 

Názov položky

 

 Čerpanie

610

MZDY

 

622,500,–

 

Odvody

 

214,768,-

 

Soc.fond

 

6.687,-

620

POISTNÉ FONDY

 

 

630

TOVARY A ĎAL.SLUŽBY                       

 

 

Z toho:

 631

Cestovné náklady  

 

4.650.-

 

 

 

 

 z toho: 632001

  

Energia

 

 

V tom - el.energia

 

10.000.-

           - para,plyn

 

57.000.-

632002

Vodné, stočné

 

2.000.-

632003

Poštové a telekom. Služby

 

 

633

Materiál a dodávky celkom

Tlačivá, škol.potr., čistiace potr. Kanc.potr.

 

 

23.000.-

634

Dopravné     žiakom                                 

 

12.920.-

635

Rutinná a štandardná údržba

 

5.760.-

 

Revízia

 

22.300.-

 

Malovanie školy

 

22.400.-

 

Výmena radiátorov

 

55.600.-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

  

Nakoľko škola nie je právnym subjektom, správa  o hospodárení sa dalo zostaviť iba na základe rozpisu vykonaného zriaďovateľom. Rozpis bol vykonaný na  žiadosť riaditeľa školy.

n) Cieľ, ktorý si škola určila v koncepčnom zámere rozvoja školy na príslušný školský  

     rok a vyhodnotenie jeho plnenia ( § 2 ods. 1 písm. n).  

 1./  Vybudovať školu, ktorá dosiahne úroveň plnoorganizovaných   škôl v materiálnej

      a priestorovej oblasti.

2./ Pokračovať vo vyučovaní cudzích jazykov  formou krúžkovej činnosti a  rozšíriť

     skladbu  mimoškolských aktivít so zameraním  na  tanečno-hudobné      tradície a na prácu

     s výpočtovou technikou.

3.  Úprava exteriéru školy – podľa finančných možností, v spolupráci s rodičmi    a obecným

     úradom.

4./ Dať žiakom možnosť zapojiť sa do všetkých ponúkaných aktivít a využiť na to

      spoluprácu so Združením rodičov. Viac zainteresovať do diania v škole i rodičov, hlavne

      tých, ktorí sú ochotní venovať svoj voľný čas práci s mládežou. Rozvinúť spoluprácu

      s nezamestnanými rodičmi

5./ Zabezpečiť podmienky na  uplatnenie bezpečnosti  práce a ochrany zdravia v praxi

           zabezpečiť vnútro- školskú kontrolu BOZP a dodržiavanie  predpisov

6/ Zvýšiť informovanosť verejnosti o aktuálnom dianí v škole

a/ výsledky v škole zverejňovať na verejnej nástennej tabuli

b/ motivovať žiakov k lepším výkonom  a formovať v nich pocit hrdej príslušnosti k škole.

 o) Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky, a oblasti, v ktorých sú nedostatky a treba úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť vrátane návrhov opatrení (§ 2 ods.             1 písm. o)

NAPRÍKLAD:

SILNÉ STRÁNKY

Ø            škola  rodinného typu, vyhovuje rodičom.

Ø            dobrá spolupráca  so zriaďovateľom

Ø            kladný prístup učiteľov k povinnostiam

Ø            kladné hodnotenie práce učiteľov rodičmi a verejnosťou

Ø      individuálna integrácia žiakov so ŠVVP

Ø            zapájanie sa do projektov

Ø            organizovanie spoločenských podujatí, besiedok pre rodičov, spoluobčanov

Ø            aktívna záujmová činnosť

SLABÉ STRÁNKY

Ø            nedostatočná predškolská príprava detí z MŠ

Ø            neovládanie slovenského jazyka

Ø            nízka odbornosť vo vyučovaní cudzích jazykov

Ø            nedostatočné ohodnotenie pedagog. zamestnancov

Ø            nízka úroveň ovládania práce s PC

 

 

PRÍLEŽITOSTI

Ø            dobré podmienky pre vzdelávanie  

                žiakov

Ø      vhodné podmienky na zavádzanie  informačno-komunikačných technológií

RIZIKÁ

Ø      nepriaznivý demografický vývoj

Ø      nedostatok finančných prostriedkov

 

 

 

 II. Ďalšie informácie o škole, ktoré môže správa obsahovať:

a) Psychohygienické podmienky výchovy a vzdelávania ( § 2 ods. 2 písm. a)

Vyučovanie sa začína o 8:00 hod., aby sa do školy dostavili včas aj dochádzajúci  žiaci, striedanie vyučovacích hodín s prestávkami dodržané, po 2. a 4. vyuč. hodine veľká prestávka.

Škola spolupracuje s ŠPP Trebišov  , PPP Trebišov  pri poskytnutí najvhodnejších metód a foriem činnosti v rámci výchovno-vzdelávecej činnosti pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami /nadaní a integrovaní žiaci/.

 b) Voľnočasové aktivity školy (§ 2 ods. 2 písm. b)

V školskom roku 2006/07 pracovalo v základnej škole 6 krúžkov s rôznym zameraním.

Žiaci odovzdali škole 29 vzdelávacích poukazov.

Niektorí žiaci pracovali i vo viacerých krúžkoch. Tu si rozvíjali svoj talent podľa vlastného záujmu /napr.: hra na flaute,  tanečný krúžok, športový …/, alebo sa zdokonaľovali v niektorých predmetoch /zábavná matematika, konverzácia zo slovenského jazyka, internetové krúžky, práca s počítačom…/.

Na prácu v školskom športovom stredisku žiaci využívali ihrisko na školskom dvore,        

telocvičňu ZŠ s vyuč. jazykom maďarským, ako i obecné športové ihrisko. 

 b)    Spolupráca školy s rodičmi, o poskytovaní služieb deťom, žiakom a rodičom (§ 2 ods. 2 písm. c)

Pokračujeme v dobrej spolupráci s rodičmi. Rodičia nám pomáhajú pri  zveľaďovaní tried, pomáhajú pri údržbe lavíc a školského zariadenia, sponzorujú niektoré  aktivity  ako aj samotná  rada rodičov pri základnej škole spolupracuje so školou na všetkých úrovniach vyplývajúcich z jeho postavenia. Podrobný rozbor činnosti  v bode  7/1.

  Prerokované v pedagogickej rade školy  dňa   15.septembra 2007

 Vyjadrenie rady školy:

Rada školy odporúča zriaďovateľovi

Obec  Veľký Horeš, zastúpený    Ľ.Tarrom 

 s c h v á l i ť

Správu o výsledkoch a podmienkach

výchovno-vzdelávacej činnosti Základnej školy  za školský rok 2006/2007

  Milada Váradyová

  meno a priezvisko

predseda Rady školy pri   ZŠ s vyučovacím jazykom slovenským vo V. Horeši

  Stanovisko zriaďovateľa:

obec  Veľký Horeš

s ch v a ľ u j e

Správu o výsledkoch a podmienkach

výchovno-vzdelávacej činnosti

Základnej školy

za školský rok 2006/2007

Ľudovít Tarr, starosta obce

za zriaďovateľa

 Vypracovali:               PaedDr  Zoltán Pál                    

                                       riaditeľ školy